sunnuntai 9. tammikuuta 2011

Ulkoleikkejä

Tänään lämpötila laskikin nollan tienoille, joten mentiin Rompun kanssa hetkeksi pihalle leikkimään ilman takkia. Otettiin lelu mukaan ja juoksutettiin poikaa vapaana pihalla. Kyllä vauhtia riitti! Saatiin poika myös hankeen pomppimaan, hyvää treeniä. Poika oli täysillä mukana leikeissä ja juoksi korvat luimussa aina minne huudettiin tai lelun perään. Ja vain kerran poika aiheutti sydämmen tykytyksiä luullessamme tämän karkaavan, mutta Romppu halusikin vain juosta hieman pidemmälle ja teki sieltä lenkin takaisin.

Ja voi miten komea Romppu olisikaan jos sillä olisi kunnon panta kaulassa! Minulla onkin ollut joulusta asti metsätys käynnissä, että löydän sille synttärilahjaks kunnon kaulapannan. Vielä ei ole sellaista kaupassa tullut vastaan, joten täytyy tilata toiseksi mieluisin panta. Ehkä se kivoinkin panta vielä eteen sattuu! Toivottavasti tässä ei ole liikaa samankaltaisia kuvia, oon tyytyväinen miten kivoja otoksia saatiin!
"oo jee mikäs täältä löytyy.."

"... kato kato mun saalis!,,,"

"... voisitsä jooko viskasta sen tonne ni mä juoksen perää?"

"oho, nyt taidetaanki olla syvemmässä hangessa jo..."
"...no eise mitään perään vaan!"
"mä pääsen, mä saan sen..."
"... melkein jo siellä!"
"anna anna heitä jo!"

3 kommenttia:

  1. OI, ihana koira ja tosi kivoja kuvia siitä! ♥ hyvä blogi :)

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia(kuten sul on aina!), varsinkin toi vika on upee !
    Olis kiva jos jossain postauksessa kertoisit vaik missä romppu tykkää nukkuu mieluiten, mitä ruokaa se syö, paras herkku, temput mitä se osaa jne :)
    Tykkään paljon sun blogista, parhain koirablogi jota oon lukenu ! =)) Romppu on älyttömän kaunis chihu, niitä ku näkee nii usein semmosia kauheen epäsopusuhtasia joilta silmät pullottaa päästä.

    VastaaPoista
  3. Terhi, kiitoksia! :)

    Anonyymi, kiitokset myös sinulle! Mahtavaa kuulla tuommoisia kommentteja :-) Ja joo postausehdotukset onkin tervetulleita! Mä olenkin ton tekemistä ja pohtinut muutamaan kertaan, mutta aina se on jäänyt tekemättä. Nyt lupaan tehdä sen! Romeon osaamista tempuista olenkin tehnyt jo postauksen, se löytyy täältä http://pienisuurikoira.blogspot.com/2010/09/poikahan-oppii.html
    Ja Romeo kiittää ulkonäköä koskevista kehuista ;) Ja joo, Romppu ei oo rakenteeltaan ihan tyypillinen chihuahua :)

    VastaaPoista