tiistai 4. tammikuuta 2011

Linssilude

Romppu on aikaimoinen linssilude ja viihtyykin kameran kanssa suhteellisen hyvin. Minä myös tykkään kuvata poikaa, ja no olettekin ehkä huomannet, että kuvia on tullut otettua melko reilusti. Nyt haluaisinkin tietää, mitkä ovat teidän lempikuvanne, jotka esiintyvät täällä blogissa? En laita nyt mitään rajoja, vaan kuvat voivat olla mistä vain postauksesta ja niitä saa olla myös useampi. Olisi vain kiva tietää, millaisista kuvista tykkäätte ja ovatko lempparinne samoja kuin minun.
"mitähän noi musta aattelee.."

"...niin, oonko mä teistä söpö?..."
"... äh, ehkä mä vaan otan rennosti enkä välitä"

5 kommenttia:

  1. Mun lemppari kuvia on lähes kaikki missä Romppu on ulkona ja joku hieno uusi talvipuku päällä. Se on vaan niin söpö.!

    VastaaPoista
  2. Mie edelleen ihailen teidän hienoja sisäkuvia =O) Käytät vissiinkin salamaa osassa kuvia?

    Rompulla on myös hienoja ilmeitä (ja paljon erilaisia!), joten pääkuvat pääsee suureen suosioon ruudun tällä puolella!

    VastaaPoista
  3. Wiiwi, mä kyllä todella yritän välttää salamankäyttöä, koska en pidä salamankanssa otetuista kuvista. Silti sellaisia tosiaan joukkoon muutama aina silloin tällöin lipsahtaa :D
    Ja joo mulla onkin ollut mielessä postaus, johon kasailen Rompun erilaisia ilmeitä

    VastaaPoista
  4. mä ainaki tykkään noista ilmekuvista! (: ja sitte ne missä Romppu juokselntelee ja touhuaa!

    VastaaPoista
  5. Miun lempparit on nuo nukkumakuva (tässä postauksessa jase missä Romeo on sen punasen kuusenkoristeen kanssa (:

    Ja sitten tälläi btw liityn lukiaks :D

    VastaaPoista