maanantai 24. tammikuuta 2011

Moikka taas!

Mä tulin taas moikkaamaan teitä, kun taisitte tykätä musta. Siispä mä tarinoin teille hieman lisää asioista.

Mun mielestä kaikki asiat on kivoja, paitsi kova ääniset rekat on pelottavia. Niitä mä myönnän pelkääväni, ja niille mä usein vähän haukahdanki ku yritän pelottaa ne nopeesti pois. Muutenhan mun lenkkikäyttäytyminen on nykyään esimerkillistä. Oon saanu paljon kehuja, koska en yritä enää mennä vastaantulevia moikkaamaan, enkä hauku epämääräisille hiippareille tai mummeleille rollaattoreilla. Yks päivä meitä vastaan tuli musta karvaturri, jolla oli sellanen hassu töttörö kaulassa. Mä vähän katoin et mikä toi on, ja sitse vielä alko haukkua mulle! Myönnän, vähän siinä säikähdin. Mutta en haukkunu takasin, vaikka oiski tehny mieli sanoa pari valittua sanaa. Mutta mua kiellettiin, ni kai mä nyt sit pidin kuononi kiinni ja jatkoin matkaa tyynesti.
tossa on muute mun "valtakunta"
ja tossa toi dalmis missä nukun
Mä haluun aina osallistua kaikkeen. Niinku esimerkiks siivoamiseen. Jos toi mami vaikka lajittelee lattialla papereita, ni musta mä oon ihan oikeutettu menemään siitä niitten päältä ja siirtää niitä vähän. Tai jos se opiskelee sängyllä ni mä voin ihan hyvin mennä makaamaan syliin, oli siinä kirja tai ei. Sylissähän on kuitenki paras nukkua, ja pitäähän mun valvoa että se oikeesti opiskelee! Oon kuulemma välillä "rasittava" kun tulen joka paikkaan "tielle". Tiedä sitte mitä ne tarkottaa, hyvää vai pahaa.

Mun täytyy kertoa teille nyt huolestuttavasta tilanteesta! Mun herkut on meinaan kohta ihan loppu! No okei, on mulla luita vielä mutta herkut alkaa olee loppu. Kamalaa, toivottavasti mami tajuaa huomenna mennä ostamaan lisää. Mun pitää huolehtia mun linjoista ja pitää yksi herkutteluhetki per päivä. No okei, käy kyllä jos saan makkaraaki mut kyllä mä purutikunkin haluaisin ettei tarvis varpaita järsiä...
mun tän hetkiset herkut...
...jotka loppuu kohta!
mm noita mulle vois taas ostaa, noi oli niin hyviä! Ja hyvä hampaillekki
noiki oli hyviä, noiki kelpais
Mutta nyt mun on kyllä mentävä kauneusunille, tai en mitenkään ehi nukkua tarvittavaa neljäätoista tuntia! Ainiin joku kyseli lempinukkumapaikan perään, niin 3 lempparipaikkaa on dalmatialainen, sininen mökki tai ihmisen syli. Tuun taas joskus moikkaamaan teitä! Ihanan moni muuten on liittynyt lukijaksi, iso kiitos siitä! Tässähän taas ihan itsetunto meinaa kohota. No, koittakaa jaksaa seurailla jatkossakin! Mä koitan järkätä jotain härdelliä, niin teilläkin on jotain luettavaa.

kauniita unia kaikille!

3 kommenttia:

  1. Ihana romeo taas =) Tosi söpö toi dalmatialais peti, mistä oot hankkinu? :) Jos meillä olis dalmatialainen niin tommonen tulis heti ykköseks ostoslistalle : D

    VastaaPoista
  2. Anonyymi, toi dalmatialaispeti on taas niitä juttuja jotka mun iskä on ostanu... Joten en tiiä mistä se on. Mun piti ostaa Rompulle synttärilahjaks uus peti, tuli vaan valinnanvaikeus ja se jäi. No, ehkä vielä joku päivä :D

    VastaaPoista
  3. Söpösöpö! :)
    Meijän hauvalla on samanlaisia Oscar-herkkuja.

    VastaaPoista