torstai 6. tammikuuta 2011

Möllötystä

Romeo elelee tällä hetkellä supertylsää elämää. Tai ei se tylsää ole, mutta ei siinä mitään kerrottavaakaan ole. Romeo syö, nukkuu, riehuu ja leikkii, makaa sylissä rapsutettavana, lenkkeilee, järjestää itselleen toimintaa mm. roskiksien tonkimista ja toistaa edellä mainitut. Tästäpä syystä saatte katseltavaksenne vain muutamat möllötyskuvat.


"voi ei eikai mun nyt vielä tarvii nousta: Kello on vasta 12"

"... tai mä rupeen tosi rasittavaks"
"keksi mulle nyt jotain tekemistä..."

"hmph, siis eikö täällä ole ketään viihdyttäjää mulle?"

2 kommenttia:

  1. aivan sairaan hienoja kuvia ;o ensikertaa lukemassa nii olis kiva tietää siis mikä kamera + objektiivit sulla on (: ? romea jos joku osaa poseerata ja saat siitä tosi upeita kuvia !!

    VastaaPoista
  2. Paljon kiitoksia! :) Romppua on musta tosi kiva kuvailal<3 Mutta siis runkona mulla on Nikon D90, sisäkuvauksessa käytän putkena nikkor 35mm, 1.8 ja ulkona nikkor 55-200mm VR 4-5.6 ja sitte muutaman kuvan oon ottanu fisulla 10.5mm 2.8

    VastaaPoista